· Wirtualny samochód pokazowy marki Mercedes‑Benz zaciera granicę między fantazją a rzeczywistością w przestrzeni cyfrowej.
· Dodatkowo Mercedes‑Benz przedstawia design cyfrowego systemu informacyjno-rozrywkowego MBUX, nawiązujący stylistycznie do League of Legends.
· EQS SUV w czasie turnieju podąża z Pucharem Przywoływacza, trofeum Worlds, na poszczególne miejsca rozgrywek.
· Dwunasta edycja Mistrzostw Świata w League of Legends (LoL), zwanych w skrócie Worlds, odbędzie się w dniach od 29 października do 5 listopada w Ameryce Północnej.
Przedłużywszy kontrakt partnerski ze studiem gier komputerowych Riot Games do roku 2025, Mercedes‑Benz ma dla widzów Worlds 2022 trzy wielkie atrakcje. Wirtualny samochód pokazowy Showcar można od 23 września oglądać w teledysku tegorocznych Worlds. Od 3 listopada 2022, przy okazji finałów Worlds, fani będą mogli zobaczyć w San Francisco, jak elementy stylizacyjne z gry wkomponowano w cyfrowy wyświetlacz pojazdu EQS. Ten ekskluzywny design w stylu LoL pozwoli miłośnikom tej popularnej na całym świecie gry zanurzyć się w świat League of Legends podczas korzystania z systemu informacyjno-rozrywkowego MBUX w swoim aucie marki Mercedes‑Benz. EQS SUV pełni też służbę na trasie: model ten, należący do klasy wyższej elektrycznych pojazdów Mercedes‑Benz, zawiezie Puchar Przywoływacza na kolejne lokalizacje turnieju na terenie USA. Dzięki temu od początku października aż do finałów, które odbędą się 5 listopada, będzie można oglądać zarówno model EQS SUV, jak i zaprojektowany na ten rok zwycięski puchar – od Nowego Jorku przez Atlantę po San Francisco.
Zarówno skórkę na MBUX, jak i nowatorski samochód pokazowy zaprojektowali obaj współpracujący partnerzy w trakcie wspólnego procesu twórczego. „Design tego niezwykłego, bo czysto wirtualnego samochodu pokazowego łączy dwa światy – fizyczny pojazd i grę komputerową”, mówi Gorden Wagener, Chief Design Officer w Mercedes‑Benz Group AG. „W przestrzeni wirtualnej nic nas nie ogranicza, możemy przesuwać granice i pozwalać swojej kreatywności na tworzenie rzeczy nieoczekiwanych. Efektem naszych prac jest dzieło nie mające precedensu: pierwszy całkowicie wirtualny samochód pokazowy marki Mercedes‑Benz”.
Naz Aletaha, pełniąca funkcję Riot Games Global Head of League of Legends Esports, dodaje: „Odkąd nawiązaliśmy to partnerstwo, szalenie ciekawie jest obserwować, jak zespoły Riot i Mercedes‑Benz wciąż śmiało poszukują możliwości udoskonalenia naszego sportu i jego celebrowania. Mam tu na myśli zarówno twory fizyczne, których przykładem jest nasz superefektowny Pierścień Mistrzostw, jak i wirtualne auto pokazowe. Cieszymy się ogromnie, bo przedłużenie współpracy partnerskiej umacnia nas we wspólnym zobowiązaniu do tego, by testować granice kreatywności, co w nadchodzących latach pozwoli nam dostarczać fanom e-sportu LoL mnóstwo emocji”.
To już trzeci rok partnerskiej współpracy, a globalna społeczność miłośników e-sportu League of Legends wciąż znajduje się w centrum zainteresowania marki Mercedes‑Benz. Przykładem tego jest kolejna edycja pierścienia „League of Legends Esports World Championship Ring”, który w wersji 2022 ozdobiony jest diamentem, pozyskanym z dbałością o zrównoważony rozwój. W tym roku dodatkowo podczas całego turnieju oferowany będzie format quizowy LoL stosowany w grze i w Worlds, cieszący się entuzjastycznym przyjęciem od roku 2020. Na najlepszych i najszybszych uczestników czeka tysiąc Skrzyń Hextech, czyli wirtualnych niespodziankowych pojemników z atrakcyjnymi gadżetami do wykorzystania w grze. Dopełnieniem tych działań będzie wielokanałowa kampania marketingowa, obejmująca telewizyjny spot reklamowy oraz informacje w mediach społecznościowych.
Źródło Daimler media