Loader

Szczegóły dotyczące Modeli SL (2021) i AMG GT (2022)

SL i AMG GT Roadster otrzyma zupełnie nowy układ napędowy bez konstrukcji mostu pędnego, ale z 4-cylindrowym, 4matic + i hybrydą plug-in.

Produkcja obecnego SL (R231) i SLC (R172) w Bremie jest obecnie wstrzymana. Zapotrzebowanie na otwarte pojazdy przesunęło się w kierunku SUV-ów. Produkcja S Coupé i Cabrio zostanie wstrzymana już jesienią tego roku . Dyskutowane jest także połączenie Klasy C z Klasą E Coupé lub Cabrio w celu utworzenia CLE (następcy CLK, że tak powiem).

Jednak SL ma szczęście i prawdopodobnie będzie nadal produkowany. Jest rozwijany przez AMG na wspólnej platformie z nowym AMG GT (Modular Sport Architecture).

Obecny AMG GT Coupé został zaprezentowany na Paris Auto Salon 2014. Jego następca ma wejść na rynek wkrótce po nowym SL (R232) w 2022 r. SL otrzymał zgodę na produkcję w 2021 r.

Dzięki nowej platformie MSA SL (2021) i AMG GT (2022) zmierzają w kierunku produkcji seryjnej.

Dzięki nowej platformie MSA, AMG GT skorzysta ze skrzyni 9G-Tronic. Dzięki temu napęd na wszystkie koła 4matic+ ze zmiennym rozdziałem mocy między osią przednią i tylną, znany z E 63 AMG 4matic +, jest zastosowany po raz pierwszy w AMG GT i nowej SL. Generuje to fantastyczne wartości przyspieszenia od 3,5 s do 100 km / h. Ze względu na napęd na wszystkie koła silnik jest zainstalowany nieco wyżej niż w obecnym AMG GT. Dzięki temu jest możliwe zastosowanie suchej miski olejowej. Dla miłosników driftu, jest dostępny specjlany tryb przekazujący całą moc tylko na tylną oś pojazdu

 

Dzięki identycznej platformie MSA, nowy SL jest lżejszy i bardziej nastawiony na sport. SL wraca to tradycyjnego dla modelu, miękkiego dachu. Oba modele otrzymają również nowy system MBUX.

 

Linia silników będzie identyczna dla obu modeli:

 

SL 43 AMG (232.450) / AMG GT 43 Coupé:

SL 53 4matic + (232.451) / AMG GT 53 4matic + Coupé:

SL 53e 4matic + (232.452) / AMG GT 53e 4matic + Coupé:

SL 63 4matic + (232.481) / AMG GT 63 4matic + Coupé:

SL 73e 4matic + (232.482) / AMG GT 73e 4matic +:

Ten wariant został już zapowiedziany jakiś czas temu. Jest to ta sama konfiguracja, co w przypadku SL 53e, tylko tutaj zastosowano 4,0-litrowy silnik V8 BiTurbo. Jego wydajność jest połączona z hybrydą plug-in P3 (silnik elektryczny na tylnej osi) i może wytwarzać do 800 KM.

 

AMG GT-73e 4-drzwiowy (X290) rozpocznie hybrydowe warianty plug-in AMG w połowie 2021 roku. Wariant w nowej Klasie S (W / V223) pojawi się pod koniec 2021 r. Nowa C 63e AMG 4matic + pojawi się na początku 2022 r. SL 53e i SL 73e pojawią się u klientów dopiero w 2022 roku.

 

Dzięki hybrydowej wtyczce Mercedes SL i hybrydowej wtyczce AMG GT Mercedes i AMG wyprzedzają konkurencje z Zuffenhausen.

 

Źródło: jesmb.de

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij