Loader

Nowy Mercedes-AMG E 53 4MATIC + Coupé i Cabriolet

Mercedes-AMG konsekwentnie umacnia swoją tożsamość: nowe E 53 4MATIC + Coupé i Cabriolet (zużycie paliwa łącznie: 9,1-8,9 l / 100 km; łączna emisja CO2: 209-204 g / km) zachować charakterystyczną kratkę chłodniczą charakterystyczną dla AMG z pionowymi żebrami. Ich konstrukcja w kształcie litery A i płaskie, w pełni diodowe reflektory tworzą szerokie, mocne wrażenie. Nowo uformowany przedni fartuch w kształcie litery A ma również pozytywny wpływ na ogólne proporcje pojazdu. Wnętrze zostało gruntownie zmodernizowane i pokazuje jeszcze więcej członków rodziny AMG. Duże wyświetlacze, nowa kierownica AMG Performance i system multimedialny MBUX z funkcjami i wyświetlaczami AMG tworzą typową atmosferę Performance Luxury.

 

 Zelektryfikowany silnik o pojemności 3,0 litra z podwójnym ładowaniem za pomocą turbosprężarki spalin i dodatkowej elektrycznej sprężarki wytwarza 320 kW (435 KM) i zapewnia maksymalny moment obrotowy 520 Nm. Generator rozruchowy EQ Boost krótko dostarcza dodatkowe 16 kW mocy i 250 Nm momentu obrotowego, a także zasila 48-woltowy układ elektryczny. Inne zalety nowych modeli to przekładnia AMG SPEEDSHIFT TCT 9G oraz w pełni zmienny napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC +.

Całkowicie przeprojektowany, efektowny przód, okrągłe podwójne końcówki rur wydechowych i nowe kolory

Konstrukcja widoku z przodu jest całkowicie nowa i wzmacnia członkostwo rodziny AMG. Najważniejszą cechą jest charakterystyczna dla AMG osłona chłodnicy z dwunastoma pionowymi żebrami, które teraz otrzymały również E 53 4MATIC + Coupé i Cabriolet. Podstawowa konstrukcja przodu w kształcie litery A, która poszerza się u dołu, oraz bardziej płaskie, ostrzejsze przednie reflektory z pełną diodą LED robią szczególnie mocne wrażenie. Przyczyniają się do tego również kopuły mocy na masce. Przedni fartuch jest uniesiony w środkowej części w kształcie litery A, tworząc kolejny duży wlot powietrza z pięcioma pionowymi rozpórkami. Pozwala zobaczyć szczegóły techniczne, takie jak chłodnica, która wspiera sportowe, autentyczne wrażenie. Dotyczy to również dużych zewnętrznych wlotów powietrza z dwoma krzyżakami i nowym przednim rozdzielaczem. Dzięki wysokiej jakości materiałom tkanina w błyszczącym kolorze czarnym nie tylko potwierdza luksusowy charakter marki, ale także poprawia aerodynamikę w połączeniu z wewnętrznymi kurtynami powietrznymi. Wszystkie środki razem tworzą niezwykle dynamiczny, wybiegający w przyszłość ogólny obraz. Podobieństwo do rodziny samochodów sportowych AMG GT jest uderzające.

Najważniejszą cechą wyróżniającą z tyłu są okrągłe podwójne końcówki rur wydechowych, które są dostępne w srebrnym chromie lub błyszczącym kolorze czarnym (jako część opcjonalnego pakietu AMG Night). Są harmonijnie zintegrowane z tylnym fartuchem. Konstrukcja boków fartucha poprawia aerodynamikę z tyłu: dzięki temu nadkola są lepiej opływane. Odrywana krawędź pokrywy bagażnika jest pomalowana na kolor pojazdu, ale opcjonalnie dostępna również w wersji karbonowej.

Nowe 19-calowe felgi aluminiowe o zoptymalizowanej aerodynamicznie konstrukcji z 5 podwójnymi ramionami wyróżniają się z boku. Opcjonalnie dostępne są 20-calowe felgi aluminiowe w konstrukcji z 5 podwójnymi ramionami, również zoptymalizowane pod względem aerodynamicznym i zaprojektowane z szerszą obręczą, opcjonalnie pomalowane w matowej czerni lub w błyszczącym kolorze tytanu. Nowe dostępne kolory farb to grafitowo-szary metalik i matowo-brylantowe magno, które wcześniej były zarezerwowane dla rodziny AMG GT.

Opcjonalny pakiet nocny AMG sprawia, że ​​E 53 4MATIC + Coupé i Cabriolet są jeszcze bardziej sportowe. Obudowy lusterek zewnętrznych, ramy okienne i elementy ozdobne w przednich i tylnych fartuchach są wykonane w kolorze czarnym o wysokim połysku. Są też wykończenia rur wydechowych w czarnym chromie. Pakiet Carbon II ustawia indywidualne akcenty za pomocą nakładek lustrzanych i odrywanej krawędzi na pokrywie bagażnika z włókna węglowego.

Wnętrze z niezależnym wyposażeniem i określonymi wyświetlaczami

Wnętrze wita pasażerów własnym wyposażeniem, luksusowymi materiałami i najnowszą generacją systemów multimedialnych MBUX. Siedzenia ze sztucznej skóry ARTICO / czarnej mikrofibry DINAMICA z grafiką charakterystyczną dla AMG, czerwonymi kontrastowymi przeszyciami i plakietką AMG są charakterystyczne dla 53 modeli i łączą sportowy charakter z silnym podparciem bocznym i komfortem na długich dystansach. Inne elementy wnętrza obejmują czerwone pasy bezpieczeństwa i elementy ozdobne z włókna węglowego. Opcjonalnie dostępna jest dodatkowa tapicerka ze skóry nappa. Nowością jest skórzana czarna nappa / tytanowo-szara perła z kontrastującymi czerwonymi przeszyciami.

Wizualnie dwa wyświetlacze zestawu wskaźników i wyświetlaczy multimedialnych łączą się pod wspólną szybą, tworząc panoramiczny kokpit. Za pomocą zestawu wskaźników klient może przełączać się między trzema stylami wyświetlania AMG: „Modern Classic”, „Sport” i „Supersport”. Szczególnie uderzający jest tryb „Supersport” z centralnym, okrągłym obrotomierzem i informacją perspektywiczną w kształcie paska, która znajduje się po lewej i prawej stronie obrotomierza i tworzy przestrzenne wrażenie głębi. Kierowca może korzystać z menu AMG, aby wywoływać różne specjalne wyświetlacze, takie jak dane silnika, wyświetlacz biegów, rozgrzewka, konfiguracja, licznik G i licznik wyścigu. Wyświetlacz multimedialny z ekranem dotykowym podkreśla również dynamiczne dopasowanie do poszczególnych wyświetlaczy AMG, takich jak wizualizacja programów jazdy lub dane telemetryczne.

Nowa kierownica AMG z płynnie zintegrowanymi przyciskami

Dzięki świeżemu wzornictwu i płynnie zintegrowanym przyciskom nowa kierownica AMG Performance tworzy jeszcze bliższą relację między człowiekiem a maszyną. Trzy zaokrąglone podwójne szprychy łączą stabilność z lekkością, a spłaszczona obręcz kierownicy jest typowym elementem sportów motorowych. Pokrowiec jest dostępny w skórze, z mikrofibry DINAMICA lub jako połączenie skóry i mikrofibry, z ogrzewaniem kierownicy w razie potrzeby. Ponadto w obręczy kierownicy znajduje się mata czujnikowa do wykrywania „praktycznego użycia”. Jeśli kierowca przez pewien czas nie trzyma rąk na kierownicy, uruchamiana jest kaskada ostrzegawcza, która ostatecznie aktywuje asystenta zatrzymania awaryjnego, jeśli kierowca jest nieaktywny.

 

 

Źródło: jesmb

Tagi:

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij