Loader

Enea IRONMAN Gdynia

W weekend 6-8 sierpnia 2021 r. w Gdyni odbyło się święto triatlonu – Enea IRONMAN Gdynia. Kulminacyjnym dniem imprezy była niedziela 8 sierpnia, kiedy wystartowała dziewiąta edycja zawodów triatlonowych organizowanych w Gdyni. Zawody wspierały zeroemisyjne Mercedesy – modele z hybrydowym napędem plug-in oraz w 100% elektryczne Mercedesy-EQ. Triatlonistów na trasie Enea IRONMAN Gdynia poprowadził Mercedes EQC – SUV na prąd z napędem obu osi o mocy 408 KM, dysponujący ponad 400-kilometrowym zasięgiem.

Enea IRONMAN Gdynia to jedne z najważniejszych zawodów triatlonowych w naszej części Europy – wspaniały pokaz wytrwałości uczestników i ich walki z własnymi ograniczeniami Tegoroczne hasło zawodów spod szyldu IRONMAN organizowanych w Polsce brzmi „Rok przełamywania barier” – przede wszystkim barier, z jakimi zmagają się triatloniści wśród których są osoby z różnym stażem i w różnym wieku, w tym osoby z niepełnosprawnościami – Mówimy tu o wszystkich barierach, także o tych, z którymi muszą się zmagać nasi zawodnicy. Uczestnicy naszych zawodów mogą być inspiracją dla wszystkich. Pokazują, że tak naprawdę nie ma barier nie do pokonania i ograniczenia są tylko w naszej głowie. Z wielkim utęsknieniem czekaliśmy na powrót imprez sportowych z udziałem publiczności – powiedział Michał Drelich, dyrektor IRONMAN Poland.

Na kibiców, miłośników i amatorów triatlonu oraz zawodowych sportowców czekało w Gdyni szereg atrakcji, w tym strefa EXPO, gdzie można było zobaczyć najnowsze kolekcje sprzętu triatlonowego i poznać oferty sklepów sportowych. Już w sobotę kibice zobaczyli triatlonistów przemierzających ulice Gdyni. Byli to sportowcy startujący w Sprint Triathlon Gdynia – najkrótszej rywalizacji, na którą składa się 750 m pływania, 20 km trasy kolarskiej oraz 5 km biegu.

Podobnie jak przed rokiem uczestników imprezy wspierał Mercedes-Benz Polska. Na znak rozwoju elektromobilności na trasie rywalizacji pojawiły się Mercedesy z hybrydowym napędem plug-in oraz zasilaniem w 100% elektrycznym. Hybrydy plug-in reprezentowały: GLC 300 e Coupe, Klasa A 250 e w wersjach hatchback i Limuzyna, CLA 250 e oraz Klasa E 300 de,. Każda z nich oferuje kilkadziesiąt kilometrów zasięgu w trybie całkowicie elektrycznym, dzięki czemu w warunkach codziennej eksploatacji – np. podczas dojazdów do pracy – może być eksploatowana wyłącznie „na prądzie”.

Oficjalnym samochodem zawodów Enea IRONMAN Gdynia był Mercedes EQC – komfortowy, elektryczny SUV z napędem obu osi o mocy 408 KM i ponad 400-kilometrowym zasięgiem, który w niedzielę poprowadził triatlonistów na pełnym dystansie IRONMAN.

Dodatkowo, w strefie EXPO na odwiedzających czekała gama elektrycznych Mercedesów: EQA, EQC oraz EQV. Doradcy Mercedes-EQ pomagali zapoznać się ze wszystkimi nowinkami i realiami użytkowania tych samochodów, a przy okazji – w przerwie od zmagań albo kibicowania – zaoferując pyszną kawę.

 

Źródło: media.daimler.pl

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij