Loader

EQA na końcowych testach

Elektryczny GLA (EQA) będzie dostępny z napędem na przednie i wszystkie koła wiosną 2021 roku.

 

Mercedes-Benz przeprowadza obecnie ostateczne kontrole w pełni elektrycznego GLA – EQA. Po GLC / EQC GLA / EQA to druga seria, w której Mercedes-Benz oferuje wszystkie rodzaje napędu. Oprócz silników benzynowych i wysokoprężnych w GLA 250e znajduje się bardzo udana hybryda plug-in. Elektryczny GLA (EQA) rozpocznie się wiosną 2021 roku z niewielkim opóźnieniem. Zatwierdzenie zamówienia powinno nastąpić w I kwartale 2021 roku.

Napędy elektryczne są nadal dostarczane przez ZF, podobnie jak w przypadku EQC .

EQA jest standardowo dostarczana z przednim napędem. Ale będzie wiele poziomów wydajności. Ukoronowaniem będzie EQA AMG z jednym silnikiem na każdej osi.

 

Ładowanie odbywa się za pomocą prądu przemiennego typu 2 o mocy 11 KW (3 fazy). Moc ładowania przez DC CCS będzie w zakresie EQC i EQV z około 110 kW.

Zużycie energii prawdopodobnie nie zbliży się do wzorcowego poziomu Kona Electric w tym segmencie. Akumulator będzie w zakresie od 60 do 70 kWh. .

Zasięg będzie się mieścił w zakresie od 350 do 420 km, w zależności od konfiguracji napędu.

Wideo i zdjęcia:  WalkoArt

EQA będzie silna w obszarach łączności (MBUX), komfortu jazdy i hałasu. W porównaniu do VW id3 otrzyma wnętrze o wysokim wyglądzie materiału i systemie MBUX bez żadnych słabości.

Ale teraz do faktów na temat EQA:

  • EVA1.5 jest oparty na MFA2
  • EQA to elektryczny GLA
  • EQA otrzymuje zamkniętą kratkę
  • Napęd na przednie koła z różnymi poziomami mocy i napęd na wszystkie koła jako opcja (opcjonalnie drugi silnik na tylnej osi)
  • Powinien pojawić się wariant AMG (prawdopodobnie z danymi wydajnościowymi EQC 400 4matic z 408 PS)
  • Mercedes-Benz nie chce błyszczeć długim zasięgiem w EQA; EQS powinien przejąć tę rolę z ponad 700 km WLTP
  • Przewiduje się zasięg od 350 do 420 km
  • Autostrada ma zasięg 120 km / h prawie 300 km
  • Dyskutowana jest pojemność akumulatora wynosząca około 60 kWh
  • AC jest ładowany w 3 fazach po 11 kW
  • DC wykorzystujący CCS został zauważony na publicznych stacjach ładowania o mocy 106 KW. Nie można jednak wykluczyć wyższej pojemności ładowania, ponieważ pojemność ładowania zależy od stanu naładowania
  • EQA (H243) jest produkowany razem z GLA (H247) w fabryce Mercedes-Benz w Rastatt

Źródło: jesmb 

Tagi:

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij