Loader

Everything but quiet ! Mercedes AMG GT 63 SE Performance

Mercedes AMG GT 63 SE Performance 4-drzwiowy przyspiesza do 100 km/hw 2,9 sekundy – prędkość maksymalna 316 km/h

 

Pierwsza wyczynowa hybryda Mercedes-AMG wchodzi do produkcji seryjnej i wykorzystuje technologię z Formuły 1. Koncepcja obejmuje niezależny układ napędowy z silnikiem elektrycznym i akumulatorem na tylnej osi, a także wysokowydajny akumulator opracowany przez Mercedesa. Mercedes ‑ AMG GT 63 SE PERFORMANCE (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 8,6 l / 100 km; średnie emisje CO 2 w cyklu mieszanym: 196 g/km; ważone zużycie energii: 10,3 kWh / 100 km) łączy doskonałe osiągi i imponującą dynamikę jazdy z najwyższy poziom wydajności. W ten sposób model E PERFORMANCE przenosi DNA AMG Driving Performance w zelektryfikowaną przyszłość. Połączenie 4,0-litrowego silnika V8 biturbo i maszyny elektrycznej tworzy Moc systemową – 620 kW (843 KM) i maksymalny moment obrotowy systemu ponad 1400 Nm . Natychmiastowa reakcja napędu elektrycznego na tylną oś, szybki wzrost momentu obrotowego i lepszy rozkład masy zapewniają nowe, bardzo dynamiczne wrażenia z jazdy. Podobnie jak w Formule 1, akumulator jest specjalnie zaprojektowany do szybkiego wytwarzania i zużycia energii. Zasięg elektryczny wynoszący 12 kilometrów umożliwia praktyczny promień działania, na przykład w mieście lub na obszarach mieszkalnych.

Zasięg elektryczny i wpływ na bilans CO2 poniżej oczekiwań

W porównaniu z Ferrari SF90 z akumulatorem 7,9 kWh (zasięg elektryczny 25 km), zasięg napędu AMG E Performance przy 12 km (akumulator 6,1 kWh) jest znacznie poniżej oczekiwań. Dla porównania E 350e z 2016 roku z akumulatorem 6,4 kWh miał według NEDC 30 km.

AMG GT 63 S – obecnie niedostępny na zamówienie – miał porównanie 12,5 litra lub 285 g / km przed liftingiem. AMG GT 63 SE Performance ma tutaj 8,6 litra lub 196 g/km.

Masa AMG GT 63 S 4matic E Performance wynosi 2380 kg EG i jest większa o 260 kg niż wersja V8 ( 2120 kg) bez technologii hybrydowej wtyczki P3.

System multimedialny MBUX z wyświetlaczami hybrydowymi

70 kW / 95 KM mocy ciągłej i 150 kW / 204 KM w szczytowym znaczeniu

Źródło: jesmb oraz daimler.media

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij