Loader

Inwazja Citanów

Rusza kampania reklamowa z udziałem bohatera kultowego serialu

Od dziś rusza w Polsce wyjątkowa kampania reklamowa Nowego Citana, której głównym bohaterem – oprócz najmniejszego pojazdu w rodzinie Mercedes-Benz Vans – jest prawdziwy olbrzym: Hafþór „Thor” Júlíus Björnsson, znany doskonale fanom serialu „Gra o tron” jako Góra

Nowy Citan to gigant wśród małych pojazdów dostawczych – z zewnątrz kompaktowy, w środku zaskakująco przestronny i oferujący ogromne możliwości zastosowań. To skojarzenie stało się podstawą kampanii reklamowej, opartej na haśle „Gigantyczny potencjał”. Jego idealnym uosobieniem stał się słynny olbrzym Hafþór „Thor” Júlíus Björnsson. Mierzący 2,06 metra i ważący 155 kilogramów 33-latek stał się sławny na całym świecie dzięki roli Gregora Clegane’a, zwanego „Górą”, w kultowym serialu „Gra o tron”. Były koszykarz i dziesięciokrotny zwycięzca zawodów „Island Strongest Man” jest obecnie w szczytowej formie – w samą porę, by wprowadzić na rynek Nowego Citana, z którym łączy go właśnie gigantyczny potencjał.

W przypadku najmłodszego i najmniejszego z pojazdów dostawczych Mercedes-Benz zasadza się on z jednej strony na połączeniu kompaktowych wymiarów zewnętrznych z przestronnym wnętrzem, a z drugiej na imponujących możliwościach zastosowań w różnych branżach. W pełni wyposażony w innowacyjne funkcje, takie jak system multimedialny MBUX czy usługi zdalne Mercedes me, a także gamę nowoczesnych, oszczędnych silników Nowy Citan pojawił się na rynku jesienią 2021 roku w dwóch wersjach: jako furgon i Tourer. Obydwa warianty oferują dużą, funkcjonalnie zaprojektowaną przestrzeń, oszczędny i elegancki design charakterystyczny dla marki, a także doskonałe właściwości jezdne oraz wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa.

Zaplanowane w ramach kampanii „Gigantyczny potencjał” filmiki podkreślają przede wszystkim to, że nowy van z gwiazdą znacznie ułatwia pracę swoim użytkownikom i daje im pewność, że mogą wznieść się ponad swoje zwykłe możliwości. Pokazują więc ludzi, którzy mają przed sobą ogromne zadania, stając się przy tym gigantami, a następnie za pomocą morfingu, czyli specjalnej techniki przekształcania obrazu, „zamieniają się” w „Thora” i rekomendują pojazd. Po wykonaniu zadania znów powracają do swojego pierwotnego rozmiaru i wyglądu.

Aby wizualnie uzyskać ten „gigantyczny” efekt, użyto ekscytującej gry świateł i dodających dramaturgii perspektyw, które wyrażają zwinność i elastyczność pojazdu. Jednocześnie umieszczenie za kierownicą Nowego Citana kogoś takiego jak Hafþór przekonująco pokazuje, jak przestronny i ogromny jest naprawdę Nowy Citan.

Kampanię zapowiadał zabawny zwiastun pt. „Jestem olbrzymem”, w którym kamera towarzyszyła Hafþórowi podczas spaceru po parku. Z jego perspektywy giganta, w normalnym świecie prawie nic nie wydawało się wielkie. Ławki parkowe, koszykarze, a nawet 70-kilogramowy pies bernardyn: nic nie robiło na nim wrażenia – dopóki nie zobaczył Nowego Citana. O tym, jakie zadania można wykonać tym kompaktowym pojazdem, żeby będąc zwykłym człowiekiem, poczuć się jak olbrzym, będzie można się przekonać już dziś.

Spoty ukażą się zarówno w telewizji, jak i w mediach społecznościowych i w internecie, a towarzyszyć im będą odpowiednie reklamy produktowe w postaci drukowanej w prasie. Filmy można także oglądać na kanale YouTube Mercedes-Benz Vans.

media.daimler.pl

Tagi:

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij