Nowy Mercedes Klasa C W206 traci kamuflaż
Nowa Klasa C (W206) będzie dostępna dla klientów wiosną 2021 roku. Obecnie jest testowana z niskim poziomem kamuflażu. Przetłoczenie tuż pod linią okienka przypomina nową Klasę S (W223). Pod względem wzornictwa Klasa C zawsze była małą Klasą S.

Do C klasy przyjęto myMBUX NTG7.0. Ekran będzie dostępny w dwóch rozmiarach. Raz z klimatyzacją za pośrednictwem dużego wyświetlacza multimedialnego, a raz osobno jako wyspa sterująca.
Nowa Klasa C będzie dostępna tylko ze stalowym zawieszeniem (aktywne amortyzatory), ale już nie z zawieszeniem pneumatycznym.

Silniki nowej Klasy C.
Jak zauważano, nowa Klasa C serii 206 jest dostępna wyłącznie z 4 cylindrami.
Gama silników obejmuje 4-cylindrowe jednostki benzynowe i wysokoprężne z EQ-Boost (48 V RSG i ISG), a także EQ-Power z technologią hybrydową plug-in.
- C 180d (OM654 DE 16) 122 KM, lato / jesień 2021
- C 200d (OM654 DE 16) 160 KM, wiosna 2021
- C 220d (OM654 DE 20) 194 KM, wiosna 2021
- C 300de (OM654 DE) 194 KM + 150 KM do końca 2021 r
- C 300d (OM654M DE 20) 265 KM + 20 KM
- C 180 (M264 DE 15) 156 KM +16 KM, lato / jesień 2021
- C 200 (M264 DE 20) 197 KM +16 KM, wiosna 2021 r
- C 300e (M254 DE 20) 2xx PS +150 PS, koniec 2021 r
- C 350 (M254 DE 20) 272 PS + 20 PS ISG + 41 PS (30 s turbo overboost), wiosna 2021
- C 43 AMG 4matic + (M254 DE 20) 390 PS + 20 PS, lato 2021
- C 63e AMG 4matic + EQ Power + (M139) Moduł 450 PS + EQ Power + na tylnej osi z mocą systemową znacznie przekraczającą 500 KM, początek 2022 r.
Źródło : jesmb
Zdjęcia: :walkoART