Loader

Klasa C W206 traci kamuflaż

Nowy Mercedes Klasa C W206 traci kamuflaż

Nowa Klasa C (W206) będzie dostępna dla klientów wiosną 2021 roku. Obecnie jest testowana z niskim poziomem kamuflażu. Przetłoczenie tuż pod linią okienka przypomina nową Klasę S (W223). Pod względem wzornictwa Klasa C zawsze była małą Klasą S.

Do C klasy przyjęto myMBUX NTG7.0. Ekran będzie dostępny w dwóch rozmiarach. Raz z klimatyzacją za pośrednictwem dużego wyświetlacza multimedialnego, a raz osobno jako wyspa sterująca.

Nowa Klasa C będzie dostępna tylko ze stalowym zawieszeniem (aktywne amortyzatory), ale już nie z zawieszeniem pneumatycznym.

Silniki nowej Klasy C.

Jak zauważano, nowa Klasa C serii 206 jest dostępna wyłącznie z 4 cylindrami.

Gama silników obejmuje 4-cylindrowe jednostki benzynowe i wysokoprężne z EQ-Boost (48 V RSG i ISG), a także EQ-Power z technologią hybrydową plug-in.

  • C 180d (OM654 DE 16) 122 KM, lato / jesień 2021
  • C 200d (OM654 DE 16) 160 KM, wiosna 2021
  • C 220d (OM654 DE 20) 194 KM, wiosna 2021
  • C 300de (OM654 DE) 194 KM + 150 KM do końca 2021 r
  • C 300d (OM654M DE 20) 265 KM + 20 KM
  • C 180 (M264 DE 15) 156 KM +16 KM, lato / jesień 2021
  • C 200 (M264 DE 20) 197 KM +16 KM, wiosna 2021 r
  • C 300e (M254 DE 20) 2xx PS +150 PS, koniec 2021 r
  • C 350 (M254 DE 20) 272 PS + 20 PS ISG + 41 PS (30 s turbo overboost), wiosna 2021
  • C 43 AMG 4matic + (M254 DE 20) 390 PS + 20 PS, lato 2021
  • C 63e AMG 4matic + EQ Power + (M139) Moduł 450 PS + EQ Power + na tylnej osi z mocą systemową znacznie przekraczającą 500 KM, początek 2022 r.

Źródło : jesmb 

Zdjęcia: :walkoART

Tagi:

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij