Loader

Mercedes EQA na końcowych testach

Światowa premiera Mercedesa EQA (H243) w IV kwartale 2020 lub I kwartale 2021 roku

Obecnie testowany jest Mercedes-Benz EQA (wyłącznie elektryczny GLA). Rozpoczęcie produkcji pierwszych pojazdów planowane jest na koniec 2020 roku.

Premiera salonu i dostawy do klientów planowane są na wiosnę 2021 roku (II kwartał 2021). Według Daimlera nie ma tu żadnych opóźnień. Wydanie zamówienia spodziewane jest w pierwszym kwartale 2021 roku.

Światowej premiery na rok 2020, pierwotnie zapowiedzianej przez Daimler AG, nie można już potwierdzić z całą pewnością.

25 lutego 2020 roku, jeszcze przed pełnym zasięgiem pandemii koronowej i wynikającego z niej kryzysu gospodarczego, powiedziano: „W tym roku wersja seryjna będzie miała swoją premierę jako w pełni elektryczny brat GLA. Prototypy EQA są obecnie w trakcie wymagających testów zimowych na dalekiej północy. 

Daimler AG pragnie zaprezentować EQA dziennikarzom z całego świata. Dlatego czeka się na rozwój sytuacji z pandemią . Dziennikarze międzynarodowi mogą być zapraszani do Stuttgartu tylko w ograniczonym zakresie. Może się więc zdarzyć, że światowa premiera zostanie przesunięta na I kwartał 2021 roku zamiast IV kwartału 2020 roku. Musi to jednak nastąpić najpóźniej w pierwszym kwartale 2021 r.

Mercedes-Benz ogłosił 2021 rokiem samochodów elektrycznych.

Oprócz EQA do klientów trafiają również EQS i EQB , a także EQE (sedan) .

Ale teraz do faktów na temat EQA:

  • EVA1.5 jest oparty na MFA2
  • EQA to elektryczny GLA
  • EQA otrzymuje zamkniętą kratkę
  • Napęd na przednie koła z różnymi poziomami mocy i napęd na wszystkie koła jako opcja (opcjonalnie drugi silnik na tylnej osi)
  • Powinien pojawić się wariant AMG (prawdopodobnie z danymi wydajnościowymi EQC 400 4matic z 408 PS)
  • Mercedes-Benz nie chce „zaszaleć” w EQA z dużym zasięgiem; EQS ma odegrać tę rolę z ponad 700 km WLTP
  • Przewiduje się zasięg od 350 do 420 km
  • Autostrada przy prędkości 120 km / h prawie 300 km zasięgu 
  • Dyskutowana jest pojemność akumulatora wynosząca około 60 kWh
  • AC jest ładowany w 3 fazach po 11 kW
  • DC wykorzystujący CCS został zauważony na publicznych stacjach ładowania o mocy 106 KW. Nie można jednak wykluczyć wyższej pojemności ładowania, ponieważ pojemność ładowania zależy od stanu naładowania
  • EQA (H243) jest produkowany razem z GLA (H247) w fabryce Mercedes-Benz w Rastatt

 

Wnętrze EQA jest identyczne jak w GLA

MBUX pokazuje funkcje specyficzne dla EQ, takie jak planowane postoje ładowania na trasie nawigacji, w tym aktualny stan stacji ładowania. Możesz również rozpocząć proces ładowania w MBUX

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij