Do końca 2020 roku Mercedes będzie miał w swoim asortymencie ponad 20 hybryd plug-in
Wraz z wprowadzeniem hybryd plug-in w klasie kompakt i liftingiem klasy E. Mercedes będzie miał pod koniec 2020 roku ponad 20 wariantów hybryd plug-in.
Nowością latem jest także GLC 300de 4matic Diesel Plug-in-Hybrid i GLE (SUV / Coupé) jako benzyna z wtyczką hybrydową z nowym 4-cylindrowym silnikiem benzynowym M254.
GLE 350de 4matic można już zamówić i zachwyca zasięgiem elektrycznym wynoszącym 106 km.
Warianty hybryd plug-in w Nowej Klasie S , w tym 4-cylindrowy silnik benzynowy M254, będą dostępne dopiero na początku 2021 roku. To samo dotyczy hybryd plug-in AMG GT 73 opartych na 4-drzwiowym X290.
Źródło: jesmb.de
W badaniach Mercedes-Benz wykorzystano aplikację EQ Ready, aby określić, na przykład , jak duże odległości pokonują średnio pojazdy elektryczne. Analiza pokazuje, że czysto elektryczny zasięg 50 kilometrów wystarcza na 90 procent wszystkich podróży. Odsetek dłuższych tras jest nieznacznie niewielki – ponad 90 procent wszystkich tras jest krótszych niż 100 kilometrów, a większość wszystkich tras jest krótsza niż 400 kilometrów. Hybrydy plug-in trzeciej generacji idealnie pasują do tych wyników.
hybryd plug-in
Mercedes me Charge ułatwia ładowanie
Dzięki usłudze Mercedes me Charge, hybrydowi kierowcy plug-in Mercedes-Benz mają opcjonalny dostęp do jednej z największych sieci ładowania na świecie. Aplikacja Mercedes me lub system informacyjno-rozrywkowy MBUX (Mercedes-Benz User Experience) mogą być używane do przywoływania wielu informacji o stacjach ładowania lub do rozpoczęcia nawigacji do punktu ładowania. System MBUX umożliwia wyszukiwanie stacji ładowania w pobliżu lub na wybranej trasie. Dzięki temu wyszukiwanie, ładowanie i płacenie jest wygodniejsze niż kiedykolwiek.
Źródło: jesmb.de