Loader

Best Global Brands

Mercedes-Benz po raz kolejny uznany za jedną z najbardziej pożądanych marek na świecie:
 
W tegorocznym rankingu „Best Global Brands” renomowanej amerykańskiej firmy konsultingowej Interbrand samochód z gwiazdą zajął ósme miejsce. Z szacowaną wartością marki na 49,268 miliardów dolarów, jest jedyną europejską firmą, która znalazła się w pierwszej dziesiątce.

„Cały zespół Mercedes-Benz jest dumny, że po raz kolejny znalazł się w pierwszej dziesiątce„ Najlepszych marek światowych ”w tym roku i czwarty rok z rzędu broni naszej pozycji najcenniejszej luksusowej marki motoryzacyjnej na świecie” – powiedziała Bettina Fetzer. , Wiceprezes ds. Marketingu w Mercedes-Benz AG. „Kluczem do naszego sukcesu jest konsekwentne skupianie się naszej marki na potrzebach klienta, dla którego tworzymy niezwykłe doświadczenia produktowe i markowe przy użyciu szerokiej gamy formatów cyfrowych i fizycznych”.

Marka Mercedes-Benz zawsze łączyła wysoki poziom innowacyjności z chęcią zaoferowania klientom wyjątkowej i niepowtarzalnej mobilności w klasie luksusowej. Dlatego nie tylko wszystkie produkty i usługi Mercedesa niosą w sobie zgromadzone know-how firmy, ale także coś innego, mocno zakotwiczonego w DNA naszej marki, dążenie do ucieleśnienia fascynacji nowoczesnym luksusem. Ten moment, naznaczony pandemią COVID-19, wyraźnie dowodzi, że odnoszące sukcesy marki są trwalsze niż kiedykolwiek, nawet w burzliwych czasach. Ich jasne stanowisko jest wyrazem zaufania i konsekwencji, wzmacniając długotrwałe więzi między klientem a marką.

Ranking najlepszych światowych markach od 1999 roku

Amerykańska firma konsultingowa Interbrand bada i analizuje najcenniejsze marki świata od 1999 roku. Po raz 21. lista 100 najlepszych jest uwzględniona w corocznym badaniu „Best Global Brands”, w którym wszyscy kandydaci są oceniani według trzech kryteriów: „Finansowe wydajność produktów lub usług marki ”,„ Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupowych ”oraz„ Siła marki w zakresie zabezpieczenia przyszłych zysków firmy ”. Firma Interbrand była pierwszą firmą, która opracowała metodę wyceny marki certyfikowaną zgodnie z ISO 10668. Ta międzynarodowa norma wyznacza standardy wyceny i spełnia wymogi precyzyjnej klasyfikacji marek pieniężnych.
Ranking Interbrand można znaleźć pod adresem: www.bestglobalbrands.com

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij