„Cały zespół Mercedes-Benz jest dumny, że po raz kolejny znalazł się w pierwszej dziesiątce„ Najlepszych marek światowych ”w tym roku i czwarty rok z rzędu broni naszej pozycji najcenniejszej luksusowej marki motoryzacyjnej na świecie” – powiedziała Bettina Fetzer. , Wiceprezes ds. Marketingu w Mercedes-Benz AG. „Kluczem do naszego sukcesu jest konsekwentne skupianie się naszej marki na potrzebach klienta, dla którego tworzymy niezwykłe doświadczenia produktowe i markowe przy użyciu szerokiej gamy formatów cyfrowych i fizycznych”.
Marka Mercedes-Benz zawsze łączyła wysoki poziom innowacyjności z chęcią zaoferowania klientom wyjątkowej i niepowtarzalnej mobilności w klasie luksusowej. Dlatego nie tylko wszystkie produkty i usługi Mercedesa niosą w sobie zgromadzone know-how firmy, ale także coś innego, mocno zakotwiczonego w DNA naszej marki, dążenie do ucieleśnienia fascynacji nowoczesnym luksusem. Ten moment, naznaczony pandemią COVID-19, wyraźnie dowodzi, że odnoszące sukcesy marki są trwalsze niż kiedykolwiek, nawet w burzliwych czasach. Ich jasne stanowisko jest wyrazem zaufania i konsekwencji, wzmacniając długotrwałe więzi między klientem a marką.
Ranking najlepszych światowych markach od 1999 roku
Amerykańska firma konsultingowa Interbrand bada i analizuje najcenniejsze marki świata od 1999 roku. Po raz 21. lista 100 najlepszych jest uwzględniona w corocznym badaniu „Best Global Brands”, w którym wszyscy kandydaci są oceniani według trzech kryteriów: „Finansowe wydajność produktów lub usług marki ”,„ Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupowych ”oraz„ Siła marki w zakresie zabezpieczenia przyszłych zysków firmy ”. Firma Interbrand była pierwszą firmą, która opracowała metodę wyceny marki certyfikowaną zgodnie z ISO 10668. Ta międzynarodowa norma wyznacza standardy wyceny i spełnia wymogi precyzyjnej klasyfikacji marek pieniężnych.
Ranking Interbrand można znaleźć pod adresem: www.bestglobalbrands.com