Loader

Salon Online 2.0 dla klientów Mercedes-Benz Vans

Podsumowanie
  • Zmieniony interfejs – lepsze wyświetlanie na urządzeniach mobilnych
  • Więcej możliwości filtrowania – szybsze ładowanie strony
  • Zintegrowany przycisk formularza kontaktowego – ułatwiony i szybszy kontakt z doradcą handlowym
  • O każdej porze, z dowolnego miejsca – kompletna i zawsze aktualna oferta Mercedes-Benz Vans

 

Zakupy w internecie są dziś codziennością i trend ten stale rośnie. Każdego dnia pojawiają się nowe rozwiązania, technologie, aplikacje, które usprawniają i uprzyjemniają cały proces zakupowy. Zgodnie z założeniami strategii AdVANce, Mercedes-Benz Vans – jako dostawca kompleksowych rozwiązań mobilnych, a nie tylko producent samochodów – również w tym trendzie uczestniczy. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na rozwiązania zakupowe online, Mercedes-Benz Vans wprowadza udoskonaloną wersję internetowego salonu samochodów dostawczych oraz innych pojazdów typu van – Salon Online 2.0.

Już w swojej pierwszej odsłonie klienci mogli nie wychodząc z domu, wygodnie wybrać interesujący ich model, skonfigurować go, a następnie skontaktować się z najdogodniej położonym dealerem i sfinalizować transakcję. Wyszukiwarka umożliwiała filtrowanie m.in. według specyfikacji, wysokości raty lub lokalizacji dealera. Obecna wersja 2.0 została jednak znacznie udoskonalona, co sprawia, że wybór i zakup Citana, Vito, Sprintera, Klasy V lub Klasy X stały się jeszcze wygodniejsze.

Rozwój rynku e-commerce oraz urządzeń mobilnych sprawia, że coraz więcej użytkowników sklepów i platform e-handlu używa do zakupów lub przeglądania ofert swoich smartfonów i tabletów, a nie komputerów stacjonarnych czy laptopów – tak jest często łatwiej i wygodniej. Dlatego Salon Online 2.0 został lepiej dostosowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Nikt też nie ma cierpliwości i czasu czekać, aż wyświetli się produkt, który go zainteresuje. Poprawiona więc została również szybkość ładowania się strony – jeden z kluczowych parametrów w internecie, często decydujący o tym, czy korzystamy z usług danego sklepu, czy nie.

W Salonie Online 2.0 całkowicie zmieniła się sekcja wyników wyszukiwania, również po to, by widoki były lepiej dostosowane do ekranów smartfonów i tabletów. Filtry widoczne są na stałe po lewej stronie – wzorem tak popularnych platform jak np. Allegro – co pozwala na bardziej interaktywne sortowanie oraz bieżący podgląd ilości dopasowanych samochodów i wysokości rat. Umożliwia to także zmianę filtrów w każdym momencie, niezależnie od tego jak bardzo strona zostanie przewinięta w dół.

Jak działa salon online Mercedes-Benz Vans? Przykładowo – jeśli klient szuka pojazdu użytkowego, powinien najpierw kliknąć w wybrany rodzaj nadwozia (Furgon, Mixto, Tourer/ Van, Pickup lub Podwozie), a następnie wybrać model (Citan, Vito, Sprinter, Klasa X, Klasa V). Jeśli wybierze np. furgon Sprinter, wyszukiwarka pokaże wszystkie dostępne warianty tego modelu. Można wówczas posłużyć się bardziej zaawansowanymi filtrami i wybrać np. rodzaj napędu, skrzyni biegów oraz pożądane elemety wyposażenia dodatgkowego Po kliknięciu w wybrany pojazd, oprócz informacji dotyczących modelu, lokalizacji i wysokości miesięcznych rat, w widoku wyszukiwania pokażą się także najważniejsze parametry auta oraz jego – obecnie powiększone – wizualizacje. Kliknięcie w szczegóły wybranego pojazdu otwiera tematyczne sekcje zawierające dane techniczne (np. dotyczące spalania), zdjęcia, propozycje finansowania uwzględniające korzystne pakiety i aktualne promocje. Co ważne zdjęcia przedstawiają faktyczne wyposażenie danego pojazdu – takie jak np. felgi, przyciski na desce rozdzielczej, wyświetlacze, kolory itp. Osobna sekcja prezentuje wybrane elementy wyposażenia opcjonalnego lub informacje o zabudowie.

Gdy klient dokona wyboru auta, pozostaje mu jedynie wysłać swoje dane kontaktowe, a wówczas przedstawiciel dealera będzie mógł umówić się na prezentację w salonie i finalizację sprzedaży. Co bardzo istotne z punktu widzenia wygody użytkownika, w Salonie Online 2.0 nie trzeba już w tym celu przechodzić na osobną stronę – dobrze wyeksponowany w prawym dolnym rogu przycisk formularza kontaktowego stał się integralną częścią strony produktowej, dlatego o wiele łatwiej i szybciej można wysłać zapytanie o konkretny pojazd oraz swoje dane.

Salon Online 2.0 to nowoczesne narzędzie, dzięki któremu klient może nie bacząc na godziny otwarcia stacjonarnych placówek, w najbardziej dogodnym dla siebie momencie, z dowolnego miejsca, bez pośpiechu wybrać model, rodzaj nadwozia, konfigurację, a także jednym kliknięciem zapoznać się opcjami finansowania konkretnego pojazdu, który go interesuje. Może również wygodnie porównać kilka modeli – na dole podstrony zawsze wyświetlają się pojazdy podobne do wybranego.

Co oczywiste w dobie internetowych zakupów, listy prezentowanych samochodów odświeżane są codziennie – stale otwarty Salon online 2.0 przedstawia więc zawsze aktualne oferty Citana, Vito, Sprintera i innych modeli dostępnych od ręki u dealerów Mercedes-Benz Vans.

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij