Loader

Data premiery Nowej Klasy C

Nowy Mercedes C-Class W206 jest dostępny tylko z 4-cylindrowym silnikiem – światowa premiera 23.02.2021

Obecnie jest tylko na końcowych testach z bardzo lekkim kamuflażem.

Podobnie jak w poprzedniej serii, projekt oparty jest na Klasie S. Tym razem nowa Klasa C (W206) przejmie również część technologii z nowej Klasy S (W223).

Nowy MBUX z dużym centralnym wyświetlaczem (NTG7.0) jest również dostępny w nowej Klasie C. Tutaj standardowo wystarczy sterować tylko klimatyzacją za pośrednictwem  wyspy sterującej.

wnętrze Nowej Klasy C . Zdjęcie walkoART

Linia bagażnika się podnosi. Widać to na zdjęciach Jensa Walko z tyłu. Pokrywa bagażnika jest wyższa niż linia z boku. Tj. Objętość bagażnika nieznacznie się zwiększa ze względu na wyższą wysokość wnętrza. Ten krok jest jednak podejmowany przede wszystkim z uwagi na dostosowanie wersji hybrydowej typu plug-in, dzięki czemu nie ma już tak małego bagażnika, jak w wersji hybrydowej typu plug-in obecnej Klasy C serii 205. W przeciwieństwie do tego tylna szyba opada bardzo płasko.

AMG Klasy C.

Podstawowy model AMG C 43 AMG 4matic (M254) i model C 63e AMG 4matic + (M139) o najwyższych osiągach również mają e-turbosprężarkę w stylu MGK-H z Formuły 1. To około 6-8 KM. Silnik elektryczny turbosprężarki niezawodnie wypełnia każde opóźnienie turbosprężarki.

C 63e 4matic + rozwija 449 KM z 2,0-litrowej pojemności skokowej i jest sprzężony z silnikiem elektrycznym o mocy 204 KM na tylnej osi.

Gama silników:

C 180d (OM654 DE 16) 122 KM, lato / jesień 2021

C 200d (OM654 DE 16) 160 KM, wiosna 2021

C 220d * (OM654 DE 20) 194 KM, wiosna 2021

C 300de * (OM654 DE) 194 KM + 150 KM do końca 2021 r

C 300d * (OM654M DE 20) 265 KM + 20 KM

C 180 (M264 DE 15) 156 KM +16 KM, lato / jesień 2021

C 200 * (M264 DE 20) 197 KM +16 KM, wiosna 2021

C 300e * (M254 DE 20) 2xx PS +150 PS, koniec 2021 r

C 350 (M254 DE 20) 272 PS + 20 PS ISG + 41 PS (30 s turbo overboost), wiosna 2021

C 43 AMG 4matic + (M254 DE 20) 390 KM + 20 KM, lato 2021

C 63e AMG 4matic + EQ Power + (M139) 449 PS + EQ Power + moduł na tylnej osi z mocą systemową znacznie powyżej 500 PS, początek 2022

 

* również jako napęd na wszystkie koła 4matic

 

Źródło: jesmb

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij