Nowa Klasa S (W / V / X223) traci coraz więcej kamuflażu.
Klasa S jest budowana w Sindelfingen w fabryce 56 zgodnie ze standardem Industry 4.0. Jest jeszcze bardziej zdigitalizowana i połączona z siecią.
Premiera sprzedaży odbędzie się we wrześniu 2020 r., A wprowadzenie na rynek nastąpi w listopadzie 2020 r. Ogólnie rzecz biorąc, Klasa S spóźnia się około 4-6 miesięcy w porównaniu z pierwotnym planowaniem.
Klasa S serii powinna ponownie reprezentować absolutny górny wymiar we wszystkich obszarach i ponownie znacznie podnieść poprzeczkę.
Oprócz Airmatic, aktywne zawieszenie Magic Body Control zostało również ulepszone poprzez „Skan powierzchni drogi”. Amortyzatory mają także silniki 48 V, które lepiej podnosi koła nad dziurą. W przypadku zderzenia bocznego nadwozie można również podnieść za pomocą Pre-Safe.
Nowa Klasa S W223 jest oparta na MRA2 (architektura napędu na tylne koła Mercedesa). Obecna klasa S W222 nadal opiera się na karoserii W221 i nie cieszy się zaletami obecnego systemu modułowego MRA o lekkiej konstrukcji. Nowa klasa S W223 jest znacznie wyszczuplona, ale dzięki NVH nic nie traci (hałas, wibracje).
Wnętrze jest realizowane za pomocą dużego centralnego monitora na konsoli środkowej. Za kierownicą znajduje się również 12,3-calowy monitor (jako cyfrowy zestaw wskaźników).
Klamki są dostępne w dwóch wersjach. Z jednej strony, jako wariant aerodynamiczny, które wysuwają się, gdy podchodzisz lub wypróbowane i przetestowane uchwyty klasyczne.
Wnętrze ma zupełnie nową koncepcję luksusowego wnętrza. Z nowymi przyciskami dotykowymi 3D, na przykład do pakietu pamięci, podnoszenia szyb lub obsługi foteli masujących i wentylacji siedzeń. Nigdy czegoś takiego nie widziałeś. Folie OLED są instalowane w wewnętrznym panelu drzwi.
Na zdjęciach widać również, że tył jest znowu bardzo luksusowy. Są jeszcze bardziej wygodne podparcia szyi, w tym poduszki.
Światło wielowiązkowe z wiązką UltraRange jest teraz oparte na nowym układzie świateł z około 1 milionem małych luster na reflektor. Tutaj nadjeżdżający ruch można ukryć jeszcze dokładniej. Ponadto, jak już przetestowano w Mercedes-Maybach, ostrzeżenia mogą być wyświetlane na ulicę (Mercedes-Benz Digital Light).
Ze względu na długi rozstaw osi nowa Klasa S jest wyposażona w nowy układ kierowniczy tylnej osi o niespotykanym kącie skrętu (patrz zdjęcie poniżej). Promień skrętu będzie zatem bardzo odpowiedni dla dużych miast i będzie punktem odniesienia w tej klasie.
Źródło: jesmb
Zdjęcia: WalkoArt