Loader

Nowa klasa S W223 pozostawia wszystkich w tyle!

 

Nowa Klasa S (W / V / X223) traci coraz więcej kamuflażu.

Klasa S jest budowana w Sindelfingen w fabryce 56 zgodnie ze standardem Industry 4.0. Jest jeszcze bardziej zdigitalizowana i połączona z siecią.

Premiera sprzedaży odbędzie się we wrześniu 2020 r., A wprowadzenie na rynek nastąpi w listopadzie 2020 r. Ogólnie rzecz biorąc, Klasa S spóźnia się około 4-6 miesięcy w porównaniu z pierwotnym planowaniem.

Klasa S serii powinna ponownie reprezentować absolutny górny wymiar we wszystkich obszarach i ponownie znacznie podnieść poprzeczkę.

Oprócz Airmatic, aktywne zawieszenie Magic Body Control zostało również ulepszone poprzez „Skan powierzchni drogi”. Amortyzatory mają także silniki 48 V, które lepiej podnosi koła nad dziurą. W przypadku zderzenia bocznego nadwozie można również podnieść za pomocą Pre-Safe.

 

Nowa Klasa S W223 jest oparta na MRA2 (architektura napędu na tylne koła Mercedesa). Obecna klasa S W222 nadal opiera się na karoserii W221 i nie cieszy się zaletami obecnego systemu modułowego MRA o lekkiej konstrukcji. Nowa klasa S W223 jest znacznie wyszczuplona, ​​ale dzięki NVH nic nie traci (hałas, wibracje).

Wnętrze jest realizowane za pomocą dużego centralnego monitora na konsoli środkowej. Za kierownicą znajduje się również 12,3-calowy monitor (jako cyfrowy zestaw wskaźników).

Klamki są dostępne w dwóch wersjach. Z jednej strony, jako wariant aerodynamiczny, które wysuwają się, gdy podchodzisz lub wypróbowane i przetestowane uchwyty klasyczne.

 

 

Wnętrze ma zupełnie nową koncepcję luksusowego wnętrza. Z nowymi przyciskami dotykowymi 3D, na przykład do pakietu pamięci, podnoszenia szyb lub obsługi foteli masujących i wentylacji siedzeń. Nigdy czegoś takiego nie widziałeś. Folie OLED są instalowane w wewnętrznym panelu drzwi.

 

 

Na zdjęciach widać również, że tył jest znowu bardzo luksusowy. Są jeszcze bardziej wygodne podparcia szyi, w tym poduszki.

Światło wielowiązkowe z wiązką UltraRange jest teraz oparte na nowym układzie świateł z około 1 milionem małych luster na reflektor. Tutaj nadjeżdżający ruch można ukryć jeszcze dokładniej. Ponadto, jak już przetestowano w Mercedes-Maybach, ostrzeżenia mogą być wyświetlane na ulicę (Mercedes-Benz Digital Light).

Ze względu na długi rozstaw osi nowa Klasa S jest wyposażona w nowy układ kierowniczy tylnej osi o niespotykanym kącie skrętu (patrz zdjęcie poniżej). Promień skrętu będzie zatem bardzo odpowiedni dla dużych miast i będzie punktem odniesienia w tej klasie.

 

 

 

Źródło: jesmb

Zdjęcia: WalkoArt

Aby kontynuować zaakceptuj pliki cookies (ciasteczka), które obsługuje ta witryna Więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie internetowej są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuj" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.

Zamknij